~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 12 augusti 2012

En vecka

Till skolstart.
Eller lite mer faktiskt.
Tisdagen den 21 börjar Anjelin och Nikita.
Onsdagen den 22 börjar Alicia.

Och hör och häpna!
Emilio ska börja på dagis.!
Nu är det helt bestämt.
Han har fått en plats i en femårsgrupp på byns nyaste dagis.
Det ska bli spännande!
Dock tycker jag fortfarande att det är lika jobbigt, men nu är iaf beslutet taget.

Nu ska den här mamman som har ett ganska stort kontrollbehov, kolla upp vad som behövs inhandlas inför skolstarten.
Gympakläder, jackor, skor, bokpapper och en massa annat antar jag.

Pengarna får visst rulla...

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar