~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 8 augusti 2012

Jag lever :-)

Har det rätt bra faktiskt.
Vi har semester här och gör mest ingenting.
Njuter av att vara tillsammans bara.
I söndags flydde nästan alla barnen sin kos.
Michaela åkte till Ängelholm, Alicia på läger i Ljungbyhed, Nikita och Anjelin åkte till sin farmor.
Kvar fanns Emilio, Ronnie och jag.
Vi har njutit av ensamheten, vi.;-)
Hittat på lite enkla små extrasaker som är lite extra mysigt med bara ett barn.

Alicia kom hem igår, men de andra lyser fortfarande med sin frånvaro.
Undrar när de tänker komma hem?
Nu har det varit tyst och lugnt liiite för länge.

Det går fort nu tills vardagen sätter igång igen.
Så det gäller att njuta extra mycket nu.

Ta vara på tiden, mina vänner. <3

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar