~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 20 augusti 2012

Nu är jag på gång!

Massor att göra och mycket nytt på gång.
Intressant, spännande och roligt.

I morse var jag och Ronnie på dagiset, eller förskolan som det heter, och hälsade på.
Fick en massa info om allt möjligt viktigt av rektorn och en pedagog.
Fick sen en rundvisning på hela stället.
Det verkar som ett toppenställe.
Ett år gammalt är det, så riktigt fräscht.
Genomtänkta pedagogiska detaljer som imponerade stort på mej.
Imorgon får vi se om det imponerar på den lille sonen.
Spännande!

Resten av dagen har jag och Alicia spenderat på Gekås, Ullared, tillsammans med Karin, Madicken och Lilla O.
Gjorde många fina fynd.
Hamnade också mitt i filmadet av tv-serien "Ullared".
Jag gjorde vad jag kunde för att undvika det hela medan Alicia gjorde tvärtom.;-)

Imorgon väntar skolstart för två spända tjejer och dagsistart för lillebror.
Vi ska även hinna med sjukgymnstik i vatten för Nikita.

Så nu är det bäst att denna mamman slappar lite.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar