~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 14 augusti 2012

Njuter

Det är sista veckan på sommarlovet och vi bara njuter.
Gör inget speciellt.

Idag tog vi en sväng i skogen bara.

Kameran fick följa med och det är ju ett tag sen det bjöds på några bilder.




Emilio och Bult har ungefär lika mycket spring i benen.


Sådär lite lagom galen hund...

Det är så skönt att vi får lite sol så här innan hösten drar igång på riktigt.
Jag behöver det iaf.
Tror ni andra gör det också.:-)

Idag vill jag också skicka ett bamsegrattis till bästa Cajsa!
Hon har fått världens sötaste lilla Vanja idag.
En ganska rejäl liten bebis var det visst.
Grattis!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar