~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 5 februari 2013

Vill skriva...

...så mycket.

Men vill inte bryta mot tystnadsplikt och inte hänga ut mina nära.
Så det blir kanske lite torftigt här just nu.
Men jag ska försöka underhålla er ändå, mina få men trogna följare.

Livet rullar på här,som vanligt.
Skola, jobb och allt annat som hör livet till.
Snöeländet envisas med att ligga kvar på marken och bråkas med mej.
Temperaturen ute vägrar hålla sej över nollan tillräckligt länge för att jag ska vara nöjd.
 Men det är ju bara i början av februari, så jag får väl tåla mej ett tag till.

OM jag kanske tänker så här istället då?
Nu är det februari.
Snart är det mars.
Då brukar man kunna få se de små fina snödropparna.
Och när man hittar de.
DÅ är det vår!
Inte så farligt länge till.
Jag tror minsann jag kan stå ut.

Så länge roar jag mej med att planera vad barnen ska ha för ytterkläder och skor i vår.
Som ni vet är kläder till barnen ett stort intresse.
Jag är en liten aning störd när det gäller att matcha färger och se till att barnen har kläder som är både snygga och BRA.
Det tar mycket tid men är förbaskat roligt.
Vid det här laget har jag varit klar med det mesta ett bra tag.
Men det lilla tillskottet vi fick i familjen behöver ju också kläs ordentligt.
Så det är vad jag fixat med senaste tiden.
Någon dag ska jag fota allt det vackra och visa er. ;-)
Om inte annat så kommer ju härligheten på bild när det är dax att användas.
Ja det är lite som roar en mamma som jag. :-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar