~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 3 februari 2013

Snabbhelg

Ja det känns som att helgerna snabbspolas alltid.
De går så fort.
Fast sen går vardagarna lika fort.
Det är bra för då är det snart vår.
Som jag längtar!
Jag är så sabla trött på snö, kyla, blask, vinterkläder och allt annat som hör vintern till.
Visst är det härligt när solen skiner och det glittrar i snön.
Men, ärligt talat, hur ofta är det så?
Och egentligen är det mest härligt att titta på inifrån.
Jag tycker bara illa om att frysa.

Så, nu fick jag gnälla lite med. ;-)

Helgen har varit mysig, som vanligt.
Öppet hus på högstadiet, innebandy och melodifestivalen med trevligt sällskap hann vi med igår.
Idag har vi mest gjort ingenting.
Det är väl det söndagar är till för?

Nu laddar vi för en ny vecka fylld med lite av varje.

Hoppas ni har haft en fin helg.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar