~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 20 februari 2013

Me & i


För ett tag sen var jag på en visning av den nya kollektionen från me&i.
För några år sen köpte jag mer eller mindre hela kollektionen varje gång det kom ut en ny.
Med tiden tröttnade jag och de sista åren har jag bara köpt något enstaka plagg.

Nu har det då kommit nytt igen och denna gången hittade jag faktiskt en del fint igen.
Temat på en del av kläderna är den sura grodan som syns på bilden.
Visst är den söt?

Detta inlägget skrevs igårkväll men jag glömde visst att posta det :-)

Nu laddar jag och de tre yngsta barnen för en utflykt till Busfabriken i Helsingborg.

Vad hittar ni på en dag som denna?

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar