~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 10 februari 2013

Helgmys

Jag har konstaterat att helgerna är, även de, fulla av rutiner.
Fast på helgen är det trevliga rutiner mest.
På fredagar tittar vi på gladiatorerna och äter chips och ostbågar.
Lika mycket rutin är det väl då att Emilio vänta och väntar på att det ska börja men alltid hinner somna innan det är dax.
Han är en riktig sömntuta på kvällen, han.

På lördagar är det ofta innebandy eller barnkalas.
Eller både ock, för den delen.
Denna lördagen nöjde vi oss med barnkalas hos Emilios kompis.
På kvällen är det oftast något bra på tvn.
Och så gooodis så klart!
Just nu är det ju melodifestivalen och det är viktiga grejor.
Bäst är det att titta på mellon med lite extra sällskap.
Förra lördagen hade vi fullt hus av två vänner till mej och ett helt gäng barn.
Denna lördagen hade vi besök av moster Mia och kusin Julia.
Supermys med andra ord!

Melodifestivalen då då.
Vad ska vi säga om den idag?
Sean Banan gick vidare.
Såklart.
Blev någon förvånad?
Inte jag iaf.
Han är fantastiskt duktig på att underhålla och han gör det mycket skickligt precis på gränsen till vad som ör för mycket.
Förbaskat rolig är han!
Övriga i startfältet imponerade väl inte speciellt mycket på mej.

Vi har iaf haft en bra helg så här långt och fortsätter med det imorgon tänkte jag.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar