~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 18 februari 2013

Sportlovet har börjat!

Snön har drällt ner från himlen hela dagen men det har ändå töat rejält.
Vissa av barnen har roat sej i snön medan mamman tittat på inifrån.
Det är så skönt att bara slippa alla måsten som man har när det är skola och dagis för alla.
Senare i veckan har jag lite planer för alla barnen, men än så länge tar vi det lugnt.

Det är så skönt att barnen är så nöjda med att vara hemma och lediga.
De små då alltså.;-)
Det är ännu inget tjat om att de ska en massa utan de njuter också av att bara vara.
Så skönt att se!

De äldre barnen i familjen njuter av ledigheten på sitt sätt.
Nikita besöker sin farmor tillsammans med två kusiner.
Alicia och Michaela sitter med en kompis i soffan just nu.
Just att slippa gå och lägga sej i rättan tid verkar vara det de gillar med lov.

Vad gör ni när det är lov?

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar