~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 1 februari 2013

Dagsutflykt med trevligt sällskap

Dagen har innehållit trevligt sällskap bestående av lillkillen, Karin och lilla O.
Shopping för nice price, god middag, promenad i solen och viktigt ärende klarade vi av idag.

Kvällen är lugn här i huset.
Mannen vid sin dator, två små barn somnade tidigt, en tonåring på vift och en har kompis här.
Bara jag och Nikita i soffan.
Vi får väl se till att komma i säng i tid eftersom högstadiet har "öppet hus" imorgon.
Alltså skoldag en lördag för att vi föräldrar ska kunna hälsa på en dag i skolan.

Men nu njuter jag av lugnet här en stnd til.
Hoppas ni har en bra fredagkväll!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar