~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 11 februari 2013

Provar en ny variant.

Emilio brukar vara på dagis på måndagar, tisdagar och torsdagar.
På tisdagar och onsdagar har dagid utedag och alltså missar Emilio en sådan varje vecka.
Det gillar inte han och inte vi andra heller egentligen.
Ute är bra, ju :-)
Så denna veckan provar vi att han är ledig på måndagen.
JÄTTETRÅKIGT när det är måndag iaf.
Men förmodligen mycket roligare på onsdag,

Turligt nog så har Anjelin varit hemma ifrån skolan idag.
Det var nog tur för oss alla. ;-)

Nog om det och över till viktigare saker såsom fina barnkläder.
Ni vet vid det här laget att det är mitt intresse och jag följer nyhetssläpp och sådant ganska noga.
Det är ju så himlans roligt!
Idag har vårens Nova starkläder kommit ut.
Som vanligt fina som attan!

Här kan ni se ett ganska stort urval av vad som kommit.
Nova star ss2013

En liten beställning smet iväg och mer blir det förmodligen så småningom.

Tyckte ni något var fint?

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar