~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 7 februari 2013

Drömmer....

Sitter här ikväll och drömmer om att göra om i vardagsrummet.
Vi gjorde vid där 2001 och det har sett ut ungefär likadant sedan dess.
Träpanelen som täcker väggarna skulle jag vilja vitlasera.
Iom detta åker ju alla hyllor med filmer och böcker ner.
Upp ska de INTE igen.
Istället ska mina egna foton upp.
Väl valda bilder som jag själv tagit.
Ego?
Javisst! :-)

Våra svarta skinnsoffor sjunger på sista versen.
De är verkligen slitna och en liten rackarunge har huggit med en matkniv i de.
Vi får ju knappt heller plats i de.
Så jag har roat mej med att leta soffor på nätet och har faktiskt hittat en jag gillar.
Stooooor och fin.
Svart men inte skinn efter Ronnies önskemål.

Hmmmm det blir nog till att försöka få till detta inom kort.
Drömma kan man ju iaf. ;-)

Det finns annat i och utanpå vårt hus som egentligen behöver prioriteras men det är inte lika roligt.
Vi får väl se hur det blir.
Känner jag mej själv rätt så blir det fixat tids nog.

Nu tror jag att jag ska spana på lite nya lampor.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar