~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 25 februari 2013

Vardagen är igång

Ja i alla fall nästan.
Nikita är sjuk och har varit hemma från skolan.
Emilio var ledig från dagis idag för att han nu ska gå tisdagar, onsdagar och torsdagar.
Men Anjelin och Alicia var i skolan i alla fall.

Imorgon ska dock alla utom jag och lillkillen iväg och jag måste säga att det är lite skönt.
Lite lugn och ro är aldrig fel och definitivt inte efter ett lov.

En till väldigt trevlig sak med denna dagen är att vi fått se sooolen.
Det gillas!
Jag längtar fortfarande löjligt mycket efter våren.
Måtte den komma snart!
det är snart slut på februari så nu kan man börja hoppas på riktigt.

Längtar ni efter våren?

Kramar Helena

1 kommentar: