~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 21 februari 2013

Gekås

Nu är det avklarat för denna gången.
Det blev en trevlig dag med gott sällskap.
Nikita fick följa med till det stora, gulblåa huset denna gången.
Hon har aldrig varit där innan men blev väl inte så jätteimponerad ändå.
Hon hade en bra dag i alla fall.

Pengarna rullar på det där stället även om man inte ska ha så mycket.
Där finns ju förbaskat mycket att handla.

Vi åkte mest dit för att köpa födelsedagspresenter till vår lilla tvååring, men det lyckades vi bara halvdant med.
Har dock en b-plan så det ordnar sej ändå.
Vi fick i alla fall med oss en hel del hem.
Vi kan städa både hemmet och oss själva ett tag, om jag säger så. ;-)
Årets första shorts är inhandlade också.
Småpojkarna i familjen fick mycket fina sådana.
Den minsta damen i familjen fick fina koftor och var mycket nöjd.
Ja lite allt möjligt bra att ha fick med oss hem.
Som alltid ifrån det stället.

Nu är det redan snart helg och sportlovet är snart över.
Värst vad det gick fort!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar