~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 23 februari 2013

Mello för hela slanten!

Melodifestivalen är viktig här minsann.
Så den som inte vill se den får snällt gå och göra något annat här ;-)

Jag och barnen kollade noga.
Vi var inte helt överens om vad som var bra och inte.
Men nästan.
Anjelin tyckte att Army of lovers var bäst.
Börjar fundera om hon har fel på både öron och ögon?
De var ju bara en pinsam avbild av det de en gång varit.
Att sluta i tid, vet de inte vad är.
Att Ulrik Munther skulle gå vidare var det väl ingen tvekan om?
Mycket poppis bland tjejerna här ;-)
Jag gillade Behrang eller vad han nu hette.
Tycker om det somriga soundet och lite glatt ös.
Givetvis gillade jag ju Ralf och hans powerrockiga sak.
Men kanske inte i mello?
Det andra var väl mest kisspaus, som min kära syster kallar det.

Det är ganska intressant med melodifestivalen.
De flesta dissar den rejält men nästan alla har ändå en åsikt kring låtarna och allt.
Det är liksom inte riktigt coolt att kolla men ändå gör man det.

Jag, för min del, gör som vanligt som jag vill och står för det. :-)

Imorgon är det sista dagen innan skolan drar igång efter sportlovet.
Som vanligt efter lov så är det skönt att rutinerna kommer tillbaka.
Samtidigt är det ju så skönt med paus ibland.

Kramar Helena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar