~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 13 februari 2013

En galet intensiv dag

Började dagen med att köra till läkaren i Helsingborg med ett barn efter att alla andra barn lämnats på alla sina ställen.
Halvvägs inser jag att mitt visakort inte var där det skulle.
Alltså inte med mej...
För att parkera vid sjukhuset krävs lite pengar.
När jag kör in i staden tänds bensinlampan.
Inser att jag inte heller kommer hem utan pengar.
Kul!
Eller inte!

Nåväl.
Bestämde mej för att parkera i parkeringshuset och lösa pengaproblemet sen.
Gissa då min glädje när jag möter en person direkt på sjukhuset, som jag kan låna pengar av!
Så himla skönt!!
Pinsamt som tusan, dock.

Läkarbesöket gick i alla fall bra :-)

Resten av dagen gick i samma stil som förmiddsgskaoset så det ska jag inte trötta er med.

Kvällen avslutades på bästa sätt med pyssel och snack med trevligt folk.

Hoppas morgondagen blir lugn.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar