~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 31 mars 2012

Innebandylördag.

Kl 7 i morse körde vi hemifrån.
Fjälkinge idrottshall var dagens mål.
DM i innebandy med tjejerna i F14.
Första matchen gick bra och tjejerna ledde.
Då tacklades Alicia över sargen och skadade ryggen.
Folket där ville ringa ambulans men vi valde att avvakta i några minuter.
När hon väl kommit till sans och lugnat sej var det inte så farligt som det först såg ut.
Men många tankar hann fara genom huvudet när hon inte kunna känna sina ben och inte kunde lägga ner ryggen mot golvet.
Nåväl ordentligt mörbultad men med ryggen i behåll kunde hon strax resa sej.
Dock fick hon sitta resten av matchen.
Men de vann iaf den.
Följande matcher kunde hon spela om än något öm.
Två vunna matcher och två förlorade resulterade i en tredjeplats, tror jag.
De gick iaf inte vidare till slutspel.
Tråkigt men skönt med en ledig dag imorgon.;-)

Kvällen har tillbringats med tjejerna i soffan och gott godis till.
Finalen i Gladiatorerna har vi tittat på.

Nu tror jag minsann att jag ska leta upp kudden.

Kramar Helena

1 kommentar:

  1. Vilken tuffing hon är som fortsatte sen! Dina barn är riktiga fighters! :)

    SvaraRadera