~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 26 mars 2012

Söndagsbloggen kommer här.

Det gick så fort så jag glömde visst bort att rapportera i bloggen.:-)
Att ställa om klockan tar på krafterna.
Kom i säng på tok för sen på lördagen och ännu en timmes sömn försvann ju iom omställningen till sommartid.
Kl 10 var det barnkalas och mamman var trött.
Men det var superroligt för både barnen och mamman.:-)
Gissa barnens förvåning när kalaset avslutades med ponnyridning.
Småttarna i den här familjen har nog inte ens suttit på en häst innan.
Anjelin älskade det, medan Emilio tyckte det var ok men inte mer.
Han tyckte vattenpistolerna var roligare.

Kvällen tillbringade jag på jobbet.
Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar