~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 17 mars 2012

Jobbigt med fest.

Även om det inte är jag som är på fest så är det jobbigt.;-)
Måste ju hålla mej vaken tills alla ungar är på plats i sina sängar.
Inatt behagade Michaela komma hem kl 3...
Trött mamma här idag då ja.
Men hon hade roligt och då är det värt det.

Idag har varit en rolig lördag med mycket att stå i.

Började med sen frukost hos mina föräldrar.
Ronnie och pappa skulle såga ner några björkar i deras trädgård och vi andra hängde med som sällskap.
På köpet fick vi middag också.
Mumsigt och mysigt!

På vägen hem körde jag och några av barnen inom Anna-Ida och Teolin på eftermiddagsfika.
God paj serverades det där.
TUR att det är lördag!

Väl hemma igen fick vi trevligt långväga besök.
Niclas, som jag känt sen jag började skolan, och hans sambo kom förbi en sväng.
De bor annars i Värmland så vi ses ju inte alltför ofta.
Även Ronnie har känt Niclas i många år så det var roligt att de kom hit.

Nu har iaf de hyperaktiva små barnen somnat.
Även det lugna mellanbarnet har deckat i soffan.
Alicia och Michaela är som vanligt på vift.
Hoppas de har roligt.

Mamman här har ätit på tok för mycket godis och chips idag och är proppmätt.
Så kanske man skulle landa i sängen och titta på tv?
Låter lockande faktiskt.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar