~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 19 mars 2012

Dagens busfrön

Jag har gått igenom lite vår och sommarkläder.

Då hittade småttarna skor.

Alltid lika roligt!

Och Emilio har gärna mössa på sej för jämnan.

Modern kille.;-)


Gårdagen var en riktig slappedag.

Skönt!

Jag gick en lång runda med bra musik i öronen.


Idag har jag och Emilio varit på öppna förskolan.

Kvällen ägnade jag åt innebandy med Alicia, som vanligt.

Nikita har varit hemma från skolan idag med huvudvärk och lite svårt att andas.

Jag misstänker pollenallergi och tid är bokad till läkare imorgon.

Jag suckar och är knappt ens förvånad.

Varför inte lite mer åkommor och mediciner?

Ja, ja det får ju gå.

Det finns ju alltid de som har det värre.

Vi har iaf varandra och det får man ju glädjas åt.


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar