~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 5 mars 2012

Bjuder på en bild.




Idag får ni en bild på Emilio.

Längesen det serverades bilder i den här bloggen nu och jag lovar att skärpa mej.

Har inte fotat alls nästan på sista tiden.

Så det får jag ta tag i igen.

Kanske hittar jag lusten till det igen nu när solen tittar fram och snön är borta?


Jag hoppas att denna veckan blir bra nu.

Väntar lite provsvar och andra lösningar på saker som behöver lösas för att alla ska må bra.

Ibland blir allt bara knas i en mammas hjärta och det tar en stund att få rätt på det.

Av respekt för barnen delar jag inte allt med er som läser här.

Bloggen är ju min ventil, men den kan ju inte vara det på bekostnad av min familj.

Så därför blir det en del svammel här.


En del trevliga saker väntar i veckan för sliten mamma och det hjälper upp det hela.

Hoppas ni också har något kul på gång!

Kramar Helena


1 kommentar: