~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 16 mars 2012

Ledig helg är bra.

Började dagen med magont.
Alla andra gav sej iväg på sitt och bara jag och Emilio var kvar hemma.
Kände mej ganska ynklig då faktiskt.
Men vi bäddade ner oss i sängen och tittade på barnprogram halva förmiddagen tills mamman var ok igen.
Ronnie kom hem igen efter ett par timmar, så vi behövde inte känna oss ensamma så länge.:-)

Resten av dagen har vi njutit av det fina vädret, lagat middag som var tokstark och bara haft det bra.

Skoltjejerna kom hem en efter en och sen åkte de iväg igen en efter en.
Det är ju fredag..
Ja, Anjelin åkte förstås ingenstans.

Nu väntar jag bara på att Michaela ska hitta hem igen så att jag kan sova.
Men det lär väl dröja ett tag till.

Hoppas på solsken imorgon igen.
Eller vad säger ni?

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar