~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 29 mars 2012

Ännu en fullspäckad dag.

När jag vaknade i morse planerade jag en hemmadag i lugn och ro.
Tid för att städa och tvätta men också vara i solen lite.
Ack vad jag bedrog mej.
Blev bjuden på tetantsfika innan jag hann komma av sängen.:-)
Sen hem och laga middag och städa lite.
Vidare iväg igen för att hämta Nikita och handla lite.
När vi kom hem insåg vi att det var elevkonsert för Nikita ikväll.
Så det var bara att ge sej iväg igen.

Typiskt!

Men ändå roligt.:-)
Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar