~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 11 mars 2012

Sleten söndag

Ja jösses!
Jag är visst inte 18 längre?
Fest med allt vad det innebär och komma hem kl 3 på natten är ju roligt.
Men att vakna till verkligheten kl 6 av en envis son är då inte så roligt.
Det gäller att tänka positivt.
Kvällen igår var superrolig och det är så värt det att vara sleten idag!
Men jag måste erkänna att det var inte med glädje jag asade iväg mej själv på innebandy i Förslöv.
Och medger ännu villigare att det var AStråkigt att ge sej iväg till jobbet direkt efter.
Men nu är denna dagen gjord och imorgon börjar en ny vecka.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar