~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 13 mars 2012

Mer vårkänslor.

Jag bara älskar när de första vårtecknen dyker upp!

De små fina snödropparna som sprider sej på halva gräsmattan gör mej så glad.

Fast när jag ser en liten tussilago blir jag ännu gladare.


Både igår och idag har vi passat på att vara ute i det fina vädret.






Småttarna gillar att de slipper overallerna nu.

Vinden är lite kall men i solen är det SÅ varmt och skönt.


Hoppas det fortsätter så här länge!

Kramar Helena








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar