~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 27 mars 2012

Låååång tisdag.

Är det verkligen fortfarande tisdag?
Jag har hunnit så mycket idag så det känns nästan som att det hunnit gå tre dagar.
Började med att lämna MMichaela och Emilio i byn.
Detta för att M ska kunna lämna E¨på kyrkis.
Han vill nämligen inte stanna där om jag lämnar.
Men det går ok om Michaela gör det.
Idéer...

Vidare till jobbet för möte.
När jag kom hem igen var redan Linus och Matilda där.
Grabbarna stack till gymet och mammorna fick snacka lite.
Och barnen leka såklart.

Innan möte på musikskolan så han jag hämta Nikita hos en kompis.
Lite snack hann jag med där också.:-)

Nu väntar sängen och imorgon väntar en lika välfylld dag igen.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar