~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 30 mars 2012

Alicia 15 år!

Barnen börjar minsann bli stora.

Ok att det äldsta barnet blir äldre och äldre, men på något sätt är det nästan värre när de andra blir det.

Hur hände det liksom att Alicia blev så här "gammal"?

Dessutom är hon längre än sin mamma nu också.

Illa, illa. ;-)


Vi började dagen med att sjunga och överlämna paketer.

Hon försökte följa sin besvikelse när hon "bara" fick en jeansjacka, leggings, linne och ett par converse.

Den stora önskningen var ju innebandylägret Swedcamp i sommar.

Fy vad det var jobbigt att se besvikelsen!

Hon blev dock glad för det hon fick ändå.

Roligare var det att se lyckan när hon fick lägret senare på dagen.:-)


Önskemiddagen serverades när alla kommit hem efter skola/jobb.

Senare damp det in lite gäster och vi njöt av marängtårta och kanelbullar.


Nu har Emilio åkt med farmor hem och sover gott där.

Eftersom det är DM i innebandy imorgon har vi fått dela ut lite barn för att kunna åka med båda två.

Michaela är på vift i byn och de andra tjejerna myser i soffan.

Lugn och ro i hemmet.

Förrutom den lilla Bulten som busar omkring i köket.:-)


Hoppas ni får en trevlig helg, mina vänner.


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar