~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 1 april 2012

Ruggig söndag.

Hela familjens myshund.

Fast nu har han varit här en vecka och börjar bli varm i kläderna... eller pälsen.

Trotsar ganska mycket och sätter Michaelas tålamod på prov.

Men det blir nog bra till slut.

Det brukar det bli.:-)


Idag har vädret varit kasst!

Kallt och ruggigt.

Så det jag hade tänkt skulle bli en utedag blev en innedag.

Anjelin har varit på barnkalas så hon är så glad och nöjd.

Mia och Julia har varit här och grattat Alicia också.

Mysigt som bara den!

Annars har vi bara haft en allmänt bra söndag.


Nu väntar en veckas påsklov.

Får väl se vad vi fyller den med.


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar