~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 16 april 2012

Vilken helg!!

Den bästa på länge, må jag säga.
Åkte hemifrån i lördags med Anna-Ida och Matilda.
Ställde siktet på mot Gekås, Ullared.
Strosade runt lite där, men ägnade mest tid åt att prata med goa pölsekäringar som droppade in efterhand.
När vi var nöjda där åkte vi hem till Linda allihop.
Och där blev det fest på hög nivå.
24 tjejer med danska barnkläder som gemensam nämnare.
Tjejer med fullt ös och mycket skratt.
Vi tog vara på tiden väl och kom inte i säng förrän 3.30.
Men vad gör det när man har roligt?
Sömnen varade inte så länge heller.
Jag menar, vi är ju tjejer och har mycket att prata om.;-)
Så innan kl 8 var snacket igång igen.
Värsta lyxfrukosten serverades.

Vid middagstid körde vi hemåt igen.
Glada och nöjda men ganska så trötta.

Kan säga att resten av dagen inte gick i så många knop.
Men det var det värt!

Tack för en supertrevlig helg, bästaste pölsekärringar!!
Speciellt tack till Linda som lät oss invadera hemmet och som fixade allt så bra.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar