~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 11 april 2012

Ingen träningsvärk!!



Jag är kanske inte så otränad som jag trodde?

Jag har iaf ingen träningsvärk efter gårdagens innebandymatch och det känns ju hur bra som helst.

Sov dock som en kratta och vaknade utsövd som en björn innan den går i ide.

Jobb hela dagen på det.

Men jag klarade det med, trots en hel del knas direkt i morse på jobbet.

Ibland märks det mycket tydligt att man jobbar med människor.

Det går inte direkt att förutse hur en arbetsdag kommer att se ut..

På gott och ont.:-)


Nu får jag snart gå och lägga mej och det ska bli underbart!

Imorgon väntar en dag med städning av detta hem.

Kul?

Nä inte ett endaste dugg!

Men det blir ju fint iaf.:-)


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar