~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 25 april 2012

Strandsatt

Hemma hela dagen utan bil.
Tradit!!
Givetvis regnade det som attan när Anjelin skulle hämtas med.
Ja ja vi dog inte av att bli lite blöta.:-)

Fördelen med att jag inte haft någon bil är ju att jag fått en del gjort här hemma istället.
Allt har både framsida och baksida sägs det ju.:-)

Nu är jag iaf ganska förberedd inför lördagens barnloppis.

Ni som bor nära får inte glömma att gå dit och fynda.

Vi ses där!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar