~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 23 april 2012

Tröttare än tröttast!

Helgen avslutades med en jobbnatt.
På mitt jobb har vi sovande jour och det innebär att vi oftast sover nattetid men alltså har jour.
Funkar superbra nästan alltid.
Visst får man gå upp kanske en elelr två gånger per natt, men det är ju inte värre än hemma.;-)
Denna natten jobbade jag dock rejält för varenda liten slant jag tjänade.
Därför var jag redan i morse ett vrak.
Toppa sen detta med ett tandläkarbesök med Anjelin...
Besöket gick bra men innefattade lugnande medel och lagning av två tänder.
Anjelin tyckte det var en baggis men mamman blir lite sliten av sånt där.

Så resten av dagen har vi slappat och skjutsat barn såklart.;-)

NU ska jag leta upp min säng.
Sov gott, mina vänner!
Det ska jag göra.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar