~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 19 april 2012

Fotboll igen då...

Vem kom på att man ska spela fotboll innan det är varmt ute?
Det var ju kallt så in i bombens när jag skulle vara lojal mamma och kolla på när Alicia tränade ikväll.
Fick allt köra en runda med bilen och värma mej under tiden.;-)
Nu har hon iaf bestämt sej för att spela med Eket en säsong igen.
Hon har gjort det i flera år innan men pausat i en säsong.
Roligt att hon efter detta beslut blev tillfrågad om att spela match i helgen med damlaget.
Tyvärr är inte licens och sådana detaljer ordnade så hon kan inte spela.
Men frågan kom och det var ju roligt.

Annars har vi haft en mysig dag med besök av Monica och Elvin.
Det blir alldeles för sällan men det är desto roligare när det blir av.

Morgonen tillbringade jag på vårdcentralen Solljungahälsan med två barn.
En Nikita som skulle stickas och det är alltid en påfrestning för oss båda, men mest för henne såklart.
Och en Michaela som tappat rösten.
Ingen halsfluss, som tur var.
Blev ordinerad vila i två dagar.
Så berätta för mej hur man håller en snart 18-åring inomhus och hemma en fredag?
Regeln är ju att om man inte jobbar/går i skolan så är man hemma på kvällen.
Men det VILL inte denna tonåring...
Ja, ja.
Jag har sagt vad som gäller, kör till jobbet imorgonkväll och överlämnar ansvaret till fadern.
Ibland är det skönt med helgjobb.;-)

NU väntar en go kudde på mej.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar