~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 4 april 2012

Musik i hela huvudet.

Jag har lärt mej något nytt.
Ja inte nytt som i nytt för alla, men nytt för mej.
Spotify i min ifån med lurar lånade av Michaela.
Listan på spotify heter "mammas" och är fylld med mina favvolåtar.
Green day, Korn, offspring och annat trevligt.

Lurar i öronen är inget som jag egentligen gillar.
Jag gillar att höra allt runtomkring samtidigt som jag hör musiken.
Men nu har jag kommit på när jag gillar lurar med musik.
När jag traskar min långa runda alldeles ensam.
DÅ är det väldigt trevligt med bra musik högt i öronen.:-)

Det har jag gjort idag i det fina soliga vädret.
Så himla skönt!
Innan har jag aldrig uppskattat ensamhet.
Inte så länge jag kan minnas.
Men nu på senare tid uppskattar jag faktiskt en stund för mej själv.
Gärna traskande i rask takt.
Riktigt avslappnande och skönt faktiskt.
Sen är det förbaskat trevligt att komma hem till kaoset igen.;-)

Två körningar till Klippan har jag hunit med idag också.
Och nu är soffan fylld av Michaela och hennes kompisar.
Mysigt att ha de här.

Imorgon är det skärtorsdagen och påsken drar igång.
Hur firar ni påsk?

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar