~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 21 april 2012

En dag med de bästa småttarna som finns.

Idag är det bara jag och småttarna hemma.

Så vad ska man hitta på då?

Det behövdes storhandlas men det brukar jag INTE göra i sällskap av de små teroristerna.

Efter en del funderande bestämde jag mej för att de borde vara stora nog att följa med.

Sagt och gjort.

Vi packade iväg oss till citygross i Hyllinge för storhandling.

De var superduktiga!

Som belöning önskades att titta på fiskarna i djuraffären och middag på McDonalds.

Självklart fixade vi båda delar!


Väl hemma igen tog vi vara på solskenet och gick ut en sväng.

Glada mamman fick tom med sej kameran ut idag.:-)


Ser ni?

Vägen är torr.:-)


Skogen är den bästa lekplatsen!



De bästa busfröna i världen!



Mamman jublar för våren är här på riktigt!!


Åh vad livet kan vara bra ibland!


Kramar Helena










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar