~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 10 april 2012

Oj oj oj

Jag kommer att ha extrem träningsvärk imorgon!
Innebandymatch är anledningen.
Mammorna mot tjejerna i F14.
Tiden är förbi då vi vuxna hade övertaget över våra barn kan jag säga.
Vi hade inte ens en enda liten chans.
Trots mutad domare och väldigt generösa sekreteriatskötare.

Men SÅ himla roligt!!

Funderar allvarligt på att börja spela med oldgirls, som är ett gäng mammor som spelar för skojs skull två gånger i veckan.
Tål verkligen att fundera på.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar