~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 9 april 2012

Påsken är snart över.

Påsk är mysigt och skollov härligt, men jag gillar vardagen rätt mycket också.

Nu längtar jag efter Nikita som varit i stugan hos mina föräldrar med min syster och hennes dotter.

Hon kommer hem idag.

Skönt!


Igår spelade Alicia DM i innebandy.

De åkte iväg med ett F16 bestående av en 16 åring, fyra 15 åringar och resten 13 och 14 åringar.

Tufft!

De hävdade sej bra, men hade lite otur.

Två förlorade matcher och två oavgjorda gjorde att de åkte ur i gruppspelet.

De behövde vinna en av matcherna för att gå vidare.

Detta laget består av tjejer från två olika lag.

Nästa säsong kommer de troligen att spela seriespel ihop och då vlir de nog farliga.:-)


Trots att det är roligt när de vinner och går till slutspel var det ändå ganska skönt att få en helt ledig dag idag istället.


Nu drar en ny vecka igång och nästa helg väntar en träff med ett glatt gäng.

Åh vad jag längtar!!


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar