~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 18 april 2012

Hit och dit

Öppna förskolan

middag hemma

utvecklingssamtal

hämta på musikskoleläger

åka på läkarbesök

fixa emla på apoteket


Japp så har min dag sett ut.


Utvecklingssamtalet med Anjelin gick bra.

Hon är duktig och sköter sej.:-)


Läkarbesöket gick det väl sämre med.

Eller ja, det beror på hur man ser det.

Nikita har ont i musklerna kring revbenen.

Det konstaterade läkaren.

Men varför har hon det, kan man ju undra?

Det hade inte läkaren något svar på och verkar inte fundera på det mer heller.

Jag funderar nu om det har ett samband med värken hon har i benen...

Och de funderingarna kan man ju lätt bli lite mörkrädd av.


För att tänka på annat har vi tittat på film ikväll.

Sherlock Holmes 2

Den var väldans bra, den.

Nikita somnade mitt i, så av henne fick den nog inget vidare betyg.;-)


Nu har denna mamman äntligen samlat ihop flocken och kan och sova gott.


Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar