~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 16 februari 2014

Wish me luck!

Hade en mysig hemmadag igår.
Tittade såklart på Sveriges damer som vann hockeyn.
Och givetvis följde vi alla den nervösa stafetten som ledde till svenskt guld!
Även herrarna vann hockeyn fast vi missade slutet för det inkräktade på den viktiga mellon.

Mellon igår var sådär.
Kul att se dr alban igen men ändå smått pinsamt.

Sen följde en galen natt!
En tonåring som inte kom hem i tid och som så småningom fick hämtas.
En liten bebis som Michaela passade här som var ledsen och längtade hem.
Och som också fick skjutsas hem.
Vem kan sen sova när läget kryddas av att två små pojkar turas om att vakna?
Så efter ett par timmars sömn laddar jag nu för elva timmars jobb.

SNARK!!

Återkommer kanske ikväll.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar