~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




lördag 8 februari 2014

Mellolördag!

Wooohooo äntligen är det februari och mellodags.
Ja det började ju redan förra veckan men var så pinsamt dåligt så det var inte värt att nämna då.
Hoppas på bättre startfält idag.
Dessutom blir sällskapet så mycket bättre idag än förra helgen.
Då tittade jag ensam och det var ganska trist.
Idag kommer söstra mi, Mia, och fina kusin Julia.
Blir en bra dag det här.

Här är kvällens startfält:

Deltävling 2: Linköping 8 februari

JEM – Love trigger
The Refreshments – Hallelujah
Manda – Glow
Panetoz – Efter solsken
5 Pink Pistols  I am somebody
Sanna Nielsen – Undo
Little Great Things – Set yourself free
Martin Stenmarck – När änglarna går hem



Vad tror vi om detta?
Jag gillar flera av artisterna så något borde väl kunna vara bra?
Och utan att vara elak så borde kanske vissa inse att om man inte vunnit på sex försök så kanske det är dax att ge upp? 
Men nä... Sanna försöker igen...

Vi får väl se hur det går :-)

Kramar Helena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar