~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 19 februari 2014

Jag överlevde!

Antar att ni inte trodde annat.
Söndagens arbetsdag var helt ok även om huvudet kändes fullständigt obrukbart.
Tur jag har bra arbetskamrater!
Dessutom fick vi ju se Sverige ta guld i herrstafett.
Så himla bra!

Nu har vi plötsligt hamnat mitt i veckan.
Sportlov och allt.
Jag har mest jobbat.
Vädret är milt och jag får nästan vårkänslor.
Nu är jag ledig resten av veckan och ska hitta på en del roligheter.
Mer om det när det är dags. ;-)

Jag inget särskilt roligt att bjussa på här idag.
Känner mej mest trött.
Som min kära man sa efter helgen:
-Vi är inte purunga längre. Vi pallar inte att vara uppe hela nätterna så.

Vet inte om jag vill hålla med om det där.
Jag kommer nog ALDRIG att påstå att jag inte är ung längre ;-)
Åldersnoja?
Absolut!
Eller egentligen vill jag bara inte att livet ska ta slut.
Men det gäller ju också att leva sitt liv så länge man har ett.

Glöm inte det mina vänner.

YOLO ;-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar