~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




tisdag 11 februari 2014

Fixat och donat

Det är vad jag gjort idag.
Varit på jobbmöte.
Kört till Ängelholm och fixat lite.
Bland annat hämtat Nikitas pass.
Hon ska ju för första gången lämna Svealandet och åka till lite värme.
Det ska hon får göra eftersom hon har så mycket ont i sina ben.
Resesällskapet blir min lilla mamma och det kommer att bli toppen.

Kvällen har jag ägnat åt att kika på mina tickande traderaauktioner.
Jag har även en liten hostande Emilio vid sidan om mej.
Känner mej lite osäker och liten måste jag säga.
Han har en historia innehållande mycket astma men den har hållt sej undan länge.
Nu vet jag inte riktigt om det är astma som inte medicinen hjälper mot eller om det är "vanlig" hosta.
Får väl sitta i soffan tillsammans i natt och utvärdera i morgon...
Tänk om det fanns en manual för mammor.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar