~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 12 februari 2014

Slappedag de lux!

En medgörlig liten lillebror gjorde så att denna trötta mamman fick slumra lite till efter att skolbarnen var ivägskickade i morse.
Helt otroligt skönt!
Emilio traskade till skolan trots astmaanfall igår kväll.
Det försvann lika snabbt som det kom.
Skönt men ändå läskigt.
Trött var han förstås men gillar man skolan så gör man.

I övrigt har jag mest gjort inget idag.
Eller jag gör väl egentligen aldrig inget?
Tvättat lite, lagat middag, dammsugit ja ni fattar. ;-)
Jag har inte haft så många tider att passa och mest gjort saker i den takt jag velat och det är slappt för mej, det.

Nu ikväll har jag hejat på Sverige när det var hockey.
Viktiga saker.
Vinst blev det!
Lite annorlunda mot i de flesta familjer är det nog här.
Mannen är lindrigt intresserad utan det är jag som kollar in hockeyn och en del annat nu när det är OS.
Inget superstort brinnande intresse men lite koll vill jag allt ha.
Det är lite nostalgi med det hela också.
Jag menar, vi fick ju faktiskt titta på skidåkning på skoltid på vår tid.
Stenmark var viktig!!

Några medaljer har ju Sverige skrapat ihop redan och det är alltid kul.

Har ni OS-koll mina vänner?

Kramar Helena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar