~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 7 februari 2014

Bra början!

Ja det gick ju bra det här.
Lovar ett blogginlägg om dagen och misslyckas direkt. :-)

Men jag tillbringade kvällen hos en god vän och tiden sprang iväg.
Så kan det bli.

Idag är det fredag!!
Fortfarande den bästa dagen på veckan.
Det blir dock inget jobb som planerat eftersom liten lillebror varit febrig nästan hela veckan.
Men erkänner här att det inte alls är så tokigt att få vara hemma en fredag istället.
Jag skulle ju ha jobbat hela dygnet.
Sjuka barn är däremot mindre kul :-(

Denna helgen ska innehålla en massa kul!

Hoppas ni också får en bra helg!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar