~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




söndag 23 februari 2014

Härlig ledig helg!

Var fjärde helg har jag äran att vara ledig och det är alltid superskönt!
Vår chef har dock roat sej med att se till att Ronnie jobbar då så inte är vi lediga samtidigt.
Men det går bra ändå.

Igår var det dags för den sista av deltävlingarna i melodifestivalen.
Märker ni att den är viktig, mellon? ;-)
Alcazar ägde igår får man väl säga.
Nu har alla deltävlingarna varit och man kan äntligen nörda låtarna på spotify eller för all del köpa skivan.
När min bil äntligen funkar igen ska jag köpa den där skivan och spela så öronen ramlar av.
Förmodligen gör de det av all dålig musik på den men innan de gör det ska jag spela Panetos låt, efter solsken, och sjunga mej hes.
Sjunga är kanske att ta i, men säg skråla då.
Vinnaren i årets mello gissar jag blir Sanna Nielsen.
Men säg inte till någon att jag någonsin sagt det! ;-)

Idag har vi ätit middag hos bästaste föräldrarna tillsammans med min syster och kusin Julia.
Även hejat på de blågula hockeyspelarna som fick nöja sej med en silvrig medalj.
Men eftersom jag gillar silver bättre än guld så gör det inget.

I detta nu eller innan bloggandet och efter tittar jag på sons of anarchy. Ja igeeeen.
Vem kan låta bli?
Jag tror jag kan titta på den serien om och om och om och om igen.
Så där lagom med bad guys, humor och motorcyklar.
Perfekt helt enkelt.

Imorgon börjar skolan igen efter sportlovet.
Vardag är nice.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar