~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




onsdag 5 februari 2014

Dagen är kommen!

Jag är tillbaka!
Nog för att jag visste att min dator var viktig för mej men att den var SÅ viktig anade jag inte.
Nu har jag i alla fall fått en alldeles ny en.
Tyvärr försvann alla mina foton med den gamla.
Jag sörjer de men orkar inte tänka på det så mycket.
De flesta kan jag nog leta upp här på sparade ställen och en del finns kvar i kameran.
Men en hel del finingar är long gone.
Jag får leva på bilderna jag har på insidan av skallbenet istället.
Och de kommer jag långt på.

Tiden då jag har varit frånvarande har varit tung och jobbig på många sätt.
Men i detta får jag inte glömma alla fina och mysiga stunder.
För det finns väldigt många sådana också i mitt liv.

Nu har vi alla fall fått ordning på en hel del av det som tyngt oss.
Det har inte varit några stora jobbiga problem, bara många tidskrävande och själskrävande.

Så hädanefter ska ni få trogna läsare kunna förväntar er minst ett inlägg om dagen.
Och med tanke på hur länge jag varit borta härifrån borde jag kunna bjussa på både bilder på tokiga ungar och trevlig shopping.
För shopping är ju ett glädjeämne i sej själv.
I alla fall för den ytliga delen av denna dam.

Ses snart!

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar