~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 27 februari 2014

Dagarna går

Och snabbt rusar de, som vanligt.
Nätterna rusar också men alldeles för ofta utan sömn.
Just nu vill jag bara ha mer vår, mer värme och mer sol.
Då funkar jag som bäst.

Fast eftersom jag är en kvinnlig superman så fixar jag läget ändå. ;-)
Skämt åsido.
Det må vara fullt upp med både jobbiga och roliga saker i livet, men passar man inte på att ha det bra under tiden blir man bitter och tjurig.
Och sådan vill inte jag vara.
Hoppas jag inte är det...

Idag har jag varit en tur på ikea och köpt lite ljus och sådant som är kul.
Köpte även lite presenter till ett litet födelsedagsbarn.

Kvällen ägnades och prat och pyssel med ett litet gäng.
Erkänner ärligt att jag inte pysslade ett enda dugg men pratade desto mer.

Snart är det helg! :-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar