~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




måndag 10 februari 2014

Familjen annorlunda.

Man kan ju inte låta bli att tycka om familjerna i programmet familjen annorlunda.
Eller jag kan inte det i alla fall.
Speciellt familjen med 12 barn.
De verkar så himla goa!

Ibland känner vi oss också som de där familjerna.
Vi har inte riktigt så många barn men ändå fler än normen.
Och jag måste säga att om jag hade fått leva om mitt liv hade jag haft minst lika många barn igen.
I just love it!

Dagen idag har nästan helt gått åt att fylla en lista på tradera.
Jag gillar att shoppa men till det behövs pengar.
Och eftersom utrymmet i det här huset är begränsat kan jag heller inte köpa hur mycket som helst.
Så ut med en massa för att nu kunna köpa fina vår och sommarkläder.
Roligt!
Näe inte att sälja då, men att se kulorna trilla in och sen med gott samvete göra av med de.
DET är roligt!

Idag har jag fått vårkänslor på riktigt.
Solen har visat sej och nästan all snön är borta.
Åh jag vill ha vår!
Men imorgon ska det snöa igen, sägs det.
INTE kul!

Är det förresten någon av er trogna få läsare som vill kika på tradera-auktionerna och gärna shoppa MYCKET av de?
I så fall kan ni söka på lillronya.
Kom och köp! :-)

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar