~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




fredag 14 februari 2014

Alla hjärtans dag....

Samma tjat som vanligt.

Kan man inte skicka hjärtan när man känner för det?
Käka gofika när man är sugen?
Ta hand om de man bryr sej om alltid?

Jag försöker leva i nuet och njuta av mitt enda liv, jag.

Imorgon ska jag myyysa hemma med de som vill vara med.

Idag jobbar jag hela dygnet och längtar mest hem.
Trött så ögonen går i kors.

Sover ett tag och lovar att återkomma på bättre humör.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar