~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hej!

Välkommen till min blogg!

Här kan du läsa om mitt liv med mina små hjärtan, som numera är sex till antalet,
och det stora hjärtat jag är gift med.
Kommentera gärna :-)

Kramar Helena




~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~




torsdag 20 februari 2014

Ändrade planer..

Ibland kvittar det hut mycket man planerar.
Jag hade roliga planer för morgondagen men det är nu inställda pga olika anledningar.
I och med detta så ändrades även dagens planer.
Men då till det bättre.

Började dagen med ett mosigt huvud efter migrän i natt.
Men då kan det bara bli bättre.

Tacomiddag vid tv:n för vi var ju tvungna att kolla när damkronorna spelade om bronset.
Det gjorde dock ingen nytta.
Inget brons till oss inte.
Mysigt var det i alla fall.

Idag kom Anjelin hem från sin farmor.
Gillas!
Jag tycker bäst om när barnen är här hemma.

Ikväll tog jag med mej Anjelin och åkte på en liten shoppingrunda tillsammans med bästaste Emma.
Det var dax att kolla in den nya kollektionen från pompdelux.
Massa fint, som vanligt.
Väldigt trevligt med när denna mamman tvingat sej själv att sälja ihop pengar för att köpa.
Auktionerna på tradera gick dock så bra att jag faktiskt har pengar kvar.
Klappar mej själv på axeln. ;-)

IMORGON!
Då kommer minsann Nikita hem!!
Längtar!

NU!
Sängen kallar.

Kramar Helena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar